به وبلاگ مهندسی برق خوش آمدید

الکتروتکنیک و مهندسی برق

دانلود کاملاً رایگان کتب ، جزوات ، پروژه و... در فایل پاورپوینت ، ورد و پی دی اف

الکتروتکنیک و مهندسی برق

دانلود کاملاً رایگان کتب ، جزوات ، پروژه و... در فایل پاورپوینت ، ورد و پی دی اف

الکتروتکنیک و مهندسی برق

مهندسی برق وبلاگی است با محوریت موضوعات مرتبط با رشته الکتروتکنیک، مهندسی برق و سایر موضوعات مرتبط با این حوزه و هدف اصلی آن اشتراک گزاری اطلاعات و آشنایی بیشتر شما عزیزان با این موضوعات می‌باشد.

تبلیغات
AliRaei10 AliRaei10 AliRaei10"
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۵، ۲۱:۴۹ - j
    خوب

پارکینگ هوشمند

هدف کنترل رفت و آمد اتومبیل ها به داخل پارکینگ و مشاهده ظرفیت خالی پارکینگ است. و از آنجایی که در عوض هر اتومبیل مبلغی به عنوان عوارض گرفته می شود مجموع موجودی صندوق نیز باید مانیتورینگ شود.

هنگامی که ظرفیت پارکینگ کامل شود درب ورودی بسته خواهد شد. تا دیگر هیچ خودرویی نتواند وارد شود. شبیه سازی این مسئله توسط یک رله به نمایش گذاشته شده است. زمانی که نیاز به بستن در ورودی باشد ، رله فعال می شود.

در قسمت درب ورودی و خروجی پارکینگ دو جفت سنسور، با کمی فاصله وجود دارد که با وارد شدن اتومبیل این سنسورها حس کرده و LED سبز روشن می شود. به علت فاصله مناسب سنسوره ، پروژه به راحتی تفاومت رفت و آمد انسان و اتومبیل را تشخیص می دهد. باید توجه داشت که درب ورودی فقط و فقط جهت ورود و درب خروجی فقط فقط برای خروج است و خلاف آن امکان پذیر نیست.

این پروژه قادر به نمایش تعداد ماشین های پارک شده در پارکینگ ، تعداد فضای خالی پارکینگ ، مجموع اتومبیل های وارد شده به پارکینگ در آن روز و میزان موجودی صندوق می باشد.

برای مانیتورینگ پروژه از یک عدد کاراکتری 16*2 استفاده شده .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی